» Almunge

Nu e jag i Almunge, nära Uppsala. Jag o min familj hälsar på mammas kusin Rosa. Rosa s barn e min tremänning.
Jag har ingen förstås mottagning i mobilen här. shiiiet kan jag säga. Vi hade självklart mysigt tillsammans. Det var mysigt att komma till Rosa o familjen. Jag såg att Gabriella har blivit stor än jag träffade henne sist. De var kul att se henne att bli stor =)

Men nu på onsdag åker vi hem. Sen ska vi bara vara hemma så länge tills skolstarten. Fast vi ska också åka upp till min mormor o morfar i Bölen, nära Örnsköldsvi´k. Det var faktiskt ett tag sen fick träffa min mormor o morfar. Dom är lite gamla. Uscha...

Jag hoppas jag kommer träffa min kära kusin Jennifer Sjöström ( hon har också en blogg som heter www.ohklick.blogg.se )



tjing*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback