» julafton

idag jag började med är frukost o de blev gröt. sen vi klädde på oss och gick ut o åka påse på en snöbacke. Jag åkte på en stubb rakt in min svanskotan. De gjorde svinont!
jag plågar fortfarande av de. Sen gick vi in och fikade. Jag o min kusin Clara tittade på en film som heter Polarexpressen. Den är en animerad julfilm. Efter den bytte vi till våran kläder till julkläder. Det kändes fin och stilig ;)
Vi tittade på Kalle Anka på tv kl 3. Det är höjdpunkt för mig.

Sen öppnade vi julkappar. Jag fick 1600 kr totalt, innebandyskor, platt-tång, Eclipse DVD, team sportia väska, älva, tröja, spel och halsband med mitt namn på. Jag är jättenöjd med det.

Nu ska vi äta mat.

pusshejs!



bekka
28 December, 2010 - 18:07 / BLOGG: http://rebeckaajonsson.blogg.se/

sv: tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback