» nu äre det dags

att önska sig i julklapp och skriva upp på listan så föräldrarna ser listan o köper som du vill ha
men hoppas inte för mycket just den presenten du vill ha. om du hoppas för mycket och fick inte den då blir du väldigt besviken på föräldrarna. så hoppas inte för mycket nu. viktigare är att vara tillsammans med sin familj på julafton och juldagen. julandan, familj, juldekorationer, vit snö, julgran och kalle anka på tv, det är julen handlar om

om barnen tror på jultomten så förstör inte barnens tron på jultomten.



min önskelista :

wii fit pro
eclipse på dvd
true blood säsong 1 o 2 på dvd
rengöringmousse från dermoshop
parfym från dermoshop
väska
ögon-tip från dermoshop


jag har inte önskat mycket än men det är en månad och 8 dagar kvar till julafton så jag hinner tänka mer

i need you now

*fridasjöström



Angelica
16 November, 2010 - 16:50 / BLOGG: http://aacil.blogg.se/

det enda jag önskar mig e iphone 4 :D hps jag får de ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback