» 11 september 2010



jag blev väckt av mamma kl 10 idag o hon säger det är frukost. Jag ba orrrkkaa att stiga upp från mys sängen. Men jag gjorde de för att jag vill ha frukost. Så jag fikade sen gick jag ner o fixade mej inför stan. Idag hade jag svårt att välja kläder men det blev enkel = linne, tunn tröja på o jeans. Sen åt jag lunch innan jag stack.
Sen drrog jag med moppen o hämtade sötnosen annika hansson, åkte ner till stan. Jag hittade en skit snygg jeans men jag har inte alls pengar, måste ju vänta till nästa helg då får jag pengar. Då ska jag köpa skor o den jeansen. Hoppas den är kvar! hoppas hoppas hoppas!

efter stan var jag hos Annika ett tag, mycket prat var de. sen drog jag hem o hämtade "foto lådan" från förrådet. o tittade igenom all fotona. jag hittade gamla foton. jag älskade dem bilderna. Jag är väldigt glad att bilderna finns kvar. Sen åt jag middag med familjen. Sen stack jag till farfar o hälsade på. Vi tittade på foton tillsammans. Det var mys. Älskar dig farfar! <3

Sen fick jag veta att pappa är hos faster då stack jag dit o träffade dom. Vi tittade på tv tillsammans. Vid 21.30 tiden drog jag hem. Tills nu jag ligger på sängen med datan på knän o bloggar =)

här kommer några gamla bilder som jag älskar


min tremänning André o lillbebisen jag

min tremänning Rosanna o lillbebisen jag

tremänningen Rosanna o lillbebisen jag

moffa o kusinen jennifer(vänster) o jag(höger)

min älskade farmor o jag
(farmor dog av cancer snart för 2 år sen)
de är tungt att se bilderna med farmor men jag är glad de finns som minne av henne <3

älskar dig, farmor!

tjing*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback