» Sandija Eva Marija Cuslé


Sandija Eva Marija Cuslé

jag är väldigt glad att jag träffade dig första gången på simläger i Ockelbo för 5 år sen /2005. Otroligt vi har kännt varandra jättelänge! Ojoj tiden går fort!
Efteråt var vi brev-vänner. Sen 4 år sen träffades vi igen på simläger i Öland / 2006. Vi var faktiskt skit bra vänner, typ bästavänner! Vi skickade saker till varandra. jag fick ett armband av dig och det står "i love you". Och jag har kvar den hemma. jag är rädd om den. jag vill inte den ska gå sönder.
Efteråt träffades vi igen fast på tematräffen klass 5, det är 4 år sen / 2006. Vi är som magneter. Vi fastnar vid varandra. Vi är med varandra typ hela tiden. För 3 år sen träffades vi igen på skolmästerskap i Örebro / 2007. För 2 år sen träffades vi igen på skolmästerskap i Örebro / 2008. Vi var med varandra hela hela hela tiden......
 Vi är magneter.

Vi är vänner jätte länge. Och vi ska vara det föralltid!

Jag är skit glad jag fick träffa dig. Annars skulle jag inte veta vem du är.
du är min bästavän!

jag finns alltid för dig om det har hänt dig något. Jag finns!

jag älskar dig



* fridasjöström



sandija
19 September, 2010 - 21:17 / BLOGG: http://kwieien.blogg.se/

Älskar dej med! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback