» 1:a dag avklarad


jag började kl 8 idag och jag gick in på ICA och träffade en kvinna som heter Sara och gav mig en tröja för det ska bli lättare för kunder att fråga till personal. Jag träffade min handledare Micke. Jag startade med att kolla utgångsdatum på varor vid mejeri området. Jag fick ta bort en del.
Jag blev snabbt klar och frågade Micke vad mer jag kunde göra och fick kolla utg. datum på andra varor. Klockan halv 12 hade jag lunch gick jag hem och åt lunch, tog det lite lugnt hemma för jag hade en timme på mig innan jag börjar igen. Halv 1 gick jag tillbaka och började igen. Jag kollade alla varor som log vid fronten för alla kunder skulle slippa gräva efter varan. Och några kunder frågade mig om hjälp och jag hjälpte dem. Sara, Micke och Mona är hemsk snälla mot mig. Dom pratar tydligt med mig. Jag kände mig nöjd med min arbetsinsats. jag slutade vid klockan 3.


kofta Cubus | vit linne JC | dödskalle linne GinaTricot | jeans GinaTricot

jag bytte om till en annan outfit för jag ska gå på funktionärsträff på dövföreningen med Rebecka

see ya!

* fridasjöström




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback