» äntligen...

äntligen fick jag till det med designen och header =)
är fett nöjd!

och äntligen är
PÅSKLOV är häääär! :):):):)

äntligen äntligen äntligen säger jag ba! ;)

bjuder på detta bild



En tid har nu gått sen jag såg dig från mig gå.
Aldrig för jag känt så mycket sorg och smärta som då.
Jag älskade dig så.
Men de skulle visst inte bli vi två.
Varför jag inte kan förstå.
__________________________________________________________________

Jag låter dig tro att du får mig att le när jag inombords sjunker ännu lägre ner.
Jag får dig att tro att jag behöver dig när jag egentligen bara inte vill vara ifred.
Jag vet vad mitt hjärta vill ha men du gör mig till en annan som jag inte vill va.
Fan jag hatar att jag älskar dig
!



* fridasjöström




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback