» Birsta

idag stack vi tre, jossan o annika till birsta o shoppa!!

det var riktigt najs asså!! :)
här kommer bilder

ofc jag har redigerat bilder, om ni vill ha originala bilder så säg till mig.


vägen dit i bussen :)

du är fin jossan!

ego är jag ^^

annika o jag i provrummet, jossan var i Lindex o kollade en grej

jossan o jag i toarummet på IKEA ^^ det var ju tomt i så vi passade på ;)

vi tre <3

vi passade på att ha kul med bilderna ^^

vi tre <3

har ju kul

på vägen hem i bussen, de syns vi var trötta

jag o annika, jag hatade solen för den sken riktigt på mig o riktigt varmt var det!

de ser ut som jossan sover men egentligen tittade hon på mig ^^

vi var med i tv!! hahah nee vi var med i övervakningskamera ^^

tröja | Monki                                         vit o svart linne | H&M              

tröja | H&M                             tunika | GinaTricot         

Pieces | VILA                                                       väska | Åhlens

plus en klänning från H&M som jag köpte i torsdags


det var min shopping denna månad ^^

lite grovt shopping? hahha ssccchh!

men förresten

TACK FÖR DAGEN TJEJER!! <3


* fridasjöström




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback