» Annika Teresa Hansson

Dig kan man alltid lita på!
Jag har känt dig sen du kom till Härnösands Rosenbäckens förskola, där fanns jag sen 2 år
och du kom var du bara ett år gammal liten flicka, jag var 3 år gammal.
Under hela mina år hos Rosenbäcken hade det alltid varit vi två tillsammans hela tiden.
Jag minns fortfarande våran bästa och dåliga stunder.
Det känns tungt för mig att lämna dig när jag slutar grundskolan då har du två år kvar..
jag önskar mig att du hade gått i min klass <3
For you, I do everything!
I can not describe my friendship with you, but it means an awful lot to me.
I can not imagine me without you here on earth.
According to me youshine like a star at night.
So far, you are my friend, I am satisfied.
There is nothing I have to strive for.

Three simple words that mean the big thing on earth

I love you

* fridasjöström



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback