» my last days

with Jossan yesterday
jag vaknade kl 6 igår för jag skulle åka med Jossan till Sundsvall för hon skulle till tandläkaren kl 8 och tog bort sin tandställning :) vilken skillnad det var! Vi har varit en snabbis på Birsta City, jag köpte en svart bh på GinaTricot och Jossan köpte en t-shirt på Monki
Så vi åt lunch sen åkte vi till Fyndlagret då fotade jag några bilder, sista bilder av våran sista dag tillsammans innan  hon åker till USA och kommer tillbaka om 10-11 månader <3
Jag kommer sakna dig varenda sekund och hoppas du har väldigt bra i USA
Det var tungt att lämna dig och gå
Du tänkte säga hejdå men jag sa du ska inte säga hejdå för vi ska ses igen om 10-11 månader
Så sa du "jag älskar dig" och jag sa "älskar dig mer"
så kramade vi länge och jag grät
Du åkte hem och jag lämnades gråtande
Då insåg jag att jag kommer inte få se dig på länge
men jag intalade mig själv att jag kommer få träffa dig igen som är viktigast!

Jag älskar dig!





har fler bilder men jag tar upp dom bästa bilder
* fridasjöström



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback