» svar på frågor

Nu kommer mina svar på alla frågor :) egentligen skulle ja svara igår men tyvärr var det åskväder så jag kunde inte sitta vid datorn alls -.- men jag har filmat åska/blixt :D det var såå häftigt samtidigt läskigt också ;)
Hjjonsson:
1. Vad för linje tänker du ta? Jag ska ta Frisörlinje på Virginskaskola

2. Vilken kollektiv vill du bo sen? Första är Wasa jag vill bo på, om inte då vill jag bo istället på Hjälmaren

3. Längtar du till Örebro? Ja och nej. Ja är jag vill gå och bo där, träffa alla mina vänner från hela sverige, nej: jag vill inte komma dit för det är mycket grupptryck, våldtäkter och dåliga saker.

4. Favorit serie? Vampire Diaries ofc! det visar bara under vintern så sommaren vet jag inte :p

5. Favorit film? Ojj det var svårt fråga ^^ jag tror Beauty and the Beast, för det handlar mycket som skönhet inuti, inte yttre.

6. Favorit parfym? Hmm jag har min parfym från Dermoshop, jag vet inte vad den heter :$
7. Favorit läsk? Fanta Exotic
8. Favorit mat? Spaghetti och mammas körfärssås

9. Vad brukar du göra när du sitter vid datorn? Facebook, blogg och kollar alltid igenom mina bilder i datorn och redigera dom :)

10. Vem är din bästa vän? Marielle N, Josefine B, Rebecka J och Annika H :) och har fler men dom står min närmast

Tack för dina frågor :)
CrazyWilda:
-Har du husdjur? Jag hade en hund nyss men han avlivades januari 2011, hade honom sen från 2005

-Har du bra självförtroende? Jag har ganska bra självförtroende, jag vågar att vara mig själv och står på mig.

-Kär i någon? Tidigare ja men inte nu tror ja, om ja känner efter så tror jag inte jag är kär längre.

-Vad ska jag förbättras med min blogg? Tipsa mera om hur kan fota på olika sätt :) för ja älskar fotografi

-Vad tycker du om mig? Du är supersnäll tjej, vill lära känna dig mer! Och du är fiiin tjej!

-Colaberoende? Jag dricker inte cola så jag är inte det ^^

-Vad tycker du om Sthlm? Jag tycker om Sthlms stan för det finns massa klädbutiker ;) men annars ja ogillar deras trafik ^^ jag är van i Sthlm för jag åker ofta dit för mitt CI

-Sthlm lr Sundsvall? Hmm svårt val, jag tror att jag tycker om båda

-Oskuld? japp helt 100% oskuld

pusspuss puss på dig!

Tack för dina frågor :)

Tacktack för alla frågor :)

Nu kan ni läsare få veta en del om mig :$
* fridasjöström


får du kanske veta sen
04 Augusti, 2011 - 14:56

vad gör duuu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback