» Dag 6 - fem saker jag aldrig skulle vilja göra

Dag 1: Tio saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 2: Nio saker om mig själv.

Dag 3: Åtta sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 4: Sju saker jag ofta tänker på.
Dag 5: Sex kändisar jag tycker är ursnygga.
Dag 6: Fem saker jag aldrig skulle vilja göra.
Dag 7: Fyra saker jag har köpt den senaste månaden.
Dag 8: Tre sätt att få mig le/skratta.
Dag 9: Två gamla favoritlåtar.
Dag 10: Något ni inte visste om mig.
Första jag vill inte är ta självmord, för det är idiotiskt!
Bli tagen av polis vill ja inte alls
Jag skulle aldrig plåga någon djur
Jag skulle aldrig mörda någon alls, aldrig i mitt liv!
jag vill inte alls operera mig till en kille som har kuk
* fridasjöström



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback