» a schoolday

Idag kommer jag med bilder på bloggen, det beskriver min dag på skolan
njut!
älskar dig föralltid! <3



smile!

skolans skrytmås :$

skrattglada Fanny <3

we three forever <3

sorry :$

ja skulle till Fysik lektionen -.-

marielle som tränar att gå snyggt och FORT!  ;)

söta marielle i matsalen

fuck you darling! <3

björn o bekka pekka i matsalen

ja vet du e snygg :*

ojsan :$

skolgården

jag på björns rygg

björn släppte ner mig o ja landade fel på mina fötter :$

marielle o rebecka hade tjejfight ;)


fotboll på gräsmattan

fotboll på gräsmattan

jag mot Jessica med fotbollen

jag mot Jessica med fotbollen

nu är det klart med bilderna, det blev verkligen bildbomb inlägg :$
* fridasjöström


sandija-döv-fotografier
23 Augusti, 2011 - 19:28 / BLOGG: http://kwieien.blogg.se/

sv. saknar dig med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback