» my day

Jahapp idag vaknade jag halv 9 och steg upp samtidigt ta med rena kläder och gick ner för att duscha. Jag frös som helvete så det var skönt att stå i duschen samtidigt fattas det någon ;)
Efter det fixade jag mig och hade hästsvans för jag orkade inte fixa håret direkt, efter det fikade jag frukost.
Det var gött det, efter det satte jag igång filmen X-Men 1,5 och tittade tills taxin kom och hämtade upp mig och körde till skolan. Så vi hade mentorstid med alla nyhetsfrågor, tråkigt som vanligt. Vi åt gröt till lunch i biologisalen, det är tradition för oss klass 10. Hade rast som vanligt :) Sista lektionen var rörelse och drama, så vi planerade våran Cabaré för våran sista skolavslutning, det känns så konstigt att börja planera då vet man liksom att ska sluta snart på grundskolan, sen flytta till örebro! längtar som fan men samtidigt vill jag inte åka..
Så nu sitter jag här på soffan och kollar på Tombraider 1 :D
så bra!
va rädd om alla dina vänskap
pusshejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback