» a long day for me

jag hade en fotografi-dag i mitt rum idag :) tog fram två lakan och satt fast på fönstret och tog fram en hög pall och ladda kameran under tiden jag fixade mig efter en lång stund i sängen med en  film rullande i tv:n. när jag var klar då tog jag några kläder o tog en plagg plus annan plagg som är olika delar av kroppen och tog några kort. Jag hade riktig stor lust för detta idag ;) sen bytte jag till en annan outfit o fotade igen x)

när jag var klar och kände mig nöjd med foton då satte jag mig vid min dator och redigerade bilder i Adobe photoshop Elements 7.0 en lång stund. Nu är jag klar sen jag började med datorn halv 3 -.-

jag kan visa några bilder






så kom lillebror o ville va med :)

hjärta

jag har mycket mycket fler i datorn men visade bara dom här :)

smack :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback