» första skoldag efter jullov

hejhej!
jag vaknade kl halv 9 och log kvar i sängen. Jag märkte att min mage var nervös. men jag visste inte vad jag var nervös för. Jag behövde gå på toa men ville inte (hahah) men jag gick dit. efter jag gick in köket och fixade frukosten t mig själv(är ju ensam hemma hos pappa)
Jag tittade klart på Harry Potter och fången från Azkaban sen från igår som jag somnade o pappa stängde av. Var ju astrött efter varit ute lång igår. skit samma.
Jag fikade klart o fixade mig. Sminkade, satte in linser, klädde på mig o plattade håret. Sen packade jag ner alla mina saker som mamma skulle hämta dom hos pappa sen. kl 10 började jag gå till skolan med Monica. Skolan började 10.20
Som vanligt hade vi mentortid med Jenny(läraren) sen var de lunch. Potatisbullar - bläääh
sen var de engelska halva lektion o de var matte sen. RAST kl 13.20-13.40 sen var de film i aulan - Fish Tank
Jenny fick avbryta precis mitt i filmen som skulle precis hända nåt. Jag blev förbaskat på henne men skit i de. Så vi pratade om halva filmen. Sen slutade vi 15.20 då åkte ja taxi hem

nu sitter jag här o bloggar hemma hos mamma.

fett skönt att vara hemma. är så trött

bjuder på en bild på mig :p


pusshejs




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback