» today

hejhej!
idag vaknade jag halv 7 o fixade mig klar för frukost, borsta tänderna o så så sen kom taxi 20 i 8 o hämtade mig. så var jag på skolan fram kl 3.
IDag fick jag veta att vi får börja med Sex och Samlevnad i Biologin :) de blir nog skit kul att lära sig med våran lärare Lasse som alltid teckna hårt "sex" xD

Efter skolan hade jag tid hos optikern halv 5 o kollade på mina ögon. Jag kände på mig att jag ser sämre nu för tiden. Så hon sa jag måste ändra styrka på mina linser o köpa nya glasögon. Så jag hittade ett par snygga glasögon. O vi ska köpa den :D

O jag fick ta hem 4 olika glasögon o testa hemma. Jag valde en.

Bilden kommer på min glasögon när jag har fått den. Inte testglasögon ;)

ha lite tålamod som jag ;)



pusspuss!



Annika
16 Januari, 2011 - 21:42 / BLOGG: http://marrsanbarrsan.blogg.se/

saknar dig sötnos! :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback