» i love you

Rebecka Elisabeth Jonsson
Du är en otroligt fin tjej, jag känner ingen som är lik dig, för du är dig själv
otroligt stark är tjejen
jag kan lita fullt på dig, gumman
jag finns här alltid för dig <3
älskar dig



Marielle Elin Katarina Norberg
Du är underbar tjej någonsin jag har känt
Det finns ingen tjej på jorden är lik dig
Jag har känt dig snart i 10 år och längre ska det bli
älskar dig


Josefine Viola Desirée Backlund
Du är otroligt stark tjej och målmedveten
det är jag avundsjuk för
jag är superglad du kom till oss klassen
Jag har känt dig sen 6 år nu och längre ska det bli
älskar dig


Annika Hansson
Du är underbar tjej
Jag har känt dig sen vi var små och det ska bli längre
Jag litar fullt på dig gumman
du vet jag finns alltid för dig
älskar dig


* fridasjöström



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback