» my class <3



min klass är dom bästa jag vet, dom betyder så himla mycket för mig så det känns tungt att lämna dom när vi slutar grundskolan. vi har haft våra stunder. vi har gråtit, vi har skrattat, vi har skämtat och vi har bråkat i hela våran skolliv. nu i hösten ska vi gå sista år tillsammans och det ska vi ta med storm och göra det sista till bästa år! och sen 2012 splittras vi men vi ska tänka att vi har gått tillsammans i 10 år, hela 10 underbara år tillsammans! ni är som ett familj för mig. jag älskar er! 

Våran sista dag den elfte juni 2011 som klass 9D.. i hösten är vi skolans äldste klass och de säger att vi har bara ett år kvar till Örebro. Det känns väldigt konstigt, hemskt samt roligt.. Vi ska splittras efter alla 10 underbara år tillsammans. Jag kan inte fatta det än, allting har gått så fort. Vi kommer inte träffas varje dag som vi alltid gör. Inconceivably

Ni klassen är helt underbara människor! Även vi har våran stunder på skolan, det har alltid nångång hänt något i klassen men vi löste det och blev sams varje gång. Det gör att jag älskar er otroligt mycket!

You are amazing just the way you are! <3

* fridasjöström



bekka
05 Juli, 2011 - 00:05

our class! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback