» stadsfesten 22-23 2011

Jag, Marielle och Rebecka var på stadsfesten
vi såg Eric Saade o jag har fotat honom såklart ;)
Vi träffade en del folk :) och Marielle sin ;*
Vi skrattade vääldigt mycket

Jag bombar med bilder ;*




den bilden tittade han på mig och rakt in kameran, ja var så lycklig att ja lyckades!
jag har fler bilder på Eric men lägger upp dom tre som va bäst




det ser ut som ja är på fyllan men det är inte, jag e helt NYKTER, bara flumm bild :$





tack för helgen bruttorna! :*

* fridasjöström



Ulrica
26 Juli, 2011 - 22:54 / BLOGG: http://ulricainorrland.blogg.se/

Måste säga GRATTIS att du har gjort bra jobb med bilderna.. SNYGGT taget på Eric Saade! Fortsätta med det du gör och så utvecklar du dig mycket mycket! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback