» trettonde juli tusenelva

underbar dag med vännerna och sötnosen Mollie, Pea's hund :)
De känns bra att hon e inte rädd för mig istället slickar hon på ansiktet ;*

Nu bombar jag med bilder; de e egentligen 67 bilder totalt men jag tänker inte lägga ut alla på bloggen då blir de riktigt lång inlägg o de orkar jag inte syssla med. Ni andra som vill ha bilderna får jag skicka alla bilderna på mejl tydligen för de kan fixas album som får mycket plats med bilderna :)


vildunge Mollie




Simon o Sara hade pusskalas ;)


hon simmade en bit upp till stranden o sprang till våran plats och satte sig på filten o frös :*
gulleplutt

gulleplutt sov i Saras famn

såklart vi skrattade pga vi e nog för stora att åka MC's rutschkana o vi åkte inte fort pga vi fastnade lite på vägen ;*

tack för dagen Marielle, Sara, Rebecka, Petra och Simon
Även Yafet, Tobias o Robin kom senare ;*

* fridasjöström




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback