» andra juni till sjätte juni tusenelva

jahapp var Annika Lasu hos mig under dom härä dagarna :)
fett mys hade vi :)
vi pratade mycket om gamla tider o nu :)

några bilder kommer från dom dagarna

andra juni:
annika kom hit med sina väskor :) o hon sov hos mig under alla dagarna

tredje juni:

jag satt i bussen t Birsta med Annika o Daniel


fyyy Annika för din finger ;) vi satt på en bänk inne i Birsta City efter en lång rundan i alla affärer :)




efter vi har varit i Birsta åkte vi hem med bussen och klev av i stan o träffade Annikas kompis Maria
och våran lilla kompis Olivia med sin pojkvän Henrik :)

fjärde juni:
förberedde jag och annika lite grejer för tivoli kväll med kompisarna :)
annika gick med sina kompisar och jag mina

ps. bilderna är josefines kamera som har tagit :)

här är vi på väg till tivoli :)
vi skrattade rätt mycket men en del har otur :/ men det blir bra till slut <3


( ursäkta för bilden för att det ser ut som jag röker men jag hade strips i munnen )

här satt vi vid MC o åt eller andré o tobbe beställde mat men vi alla tjuvade deras mat så typ vi alla åt :)

tack för kvällen tjejjerna och grabbarna :)

femte juni:


jag o annika stekte våran kropp efteråt jag hade gäster för min födelsedag ( på tisdag ) men vi firade iaf så jag fick gäster och PENGAR fick jag! :)
mer än 2000 kr ^^
fett nöjd :)

sjätte juni:

idag åkte annika hem kl 10 typ så jag fick stiga upp direkt från sängen och säga hejdå till kära annika som åker hem till byn Vittangi som ligger 80 mil bort..

men idag stekte jag också :)
jag blev mycket brunare ;)
och jag klippte gräset och hjälpte mamma med jordgubb-plantorna

och nu sitter jag på soffan och glor på 16 and pregnant på MTV :)

sen ska jag GLO på MTV Movie Awards kl 21.55 - 23.50

ciao ciao!

puss på er!

* fridasjöström




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback