» my day, my future

nu äre det dags för städning i mittt rum, de är rena bombnedslag i rummet -.- sen packa två väskor, en sportväska med dator, smink, kläder och finkläder och en röd resväska med vanliga kläder. varför har jag två väskor tror ni? jag ska hem t pappa o ska vara där längre än jag brukar göra :) o jag ska fixa fika till imorgon då ska vi hela skolan dra till Smitingen o sooooofta :)

efteråt ska jag och jossan åka till folkshögskolan och träffa våran jobbkamrater som vi ska jobba ihop inom två veckor direkt efter skolavslutning. Vi ska prata om våran schema och fixa lite grejer till barn i varje hus.

efter jobbet ska jag och mamma dra till Mediamarkt i Birsta och köpa den som jag har alltid drömt om att äga en :)

gissa? orkar ni? :p

Ni får vänta till imorgon kväll då lägger jag ut den vad jag har köpt :)

ni andra som vet, berätta inte :)

plus jag ska lägga ut bilder från smitingen :)

* fridasjöström




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback