» skolavslutning den elfte juni tusenelva

Tack för en fin skolavslutning!

grattis till er som har tagit EXAMEN :)

Det känns konstigt att dom andra ska sluta hos oss och inte komma tillbaka mer..
Jag har gått med dom klass 10D 9 år på grundskolan.

Tack för all åren med er!
Jag önskar er lycka till i Örebro!



deras parad efter rektorn till den platsen dom skulle plantera ett träd
( vi planterar alltid ett träd när vi slutar klass 10, de är våran tradition )


den underbaraste tjej som heter Josefine som har tagit examen 2011
jag kommer ta examen 2012, det är ett år efter dig
vi kommer inte ses under 10 månader.. de gör att jag saknar dig redan och är rädd om våra sista tider tillsammans innan du sticker iväg till USA. Men när du kommer hem då börjar vi tillsammans i Örebro, vi startar samtidigt, de känns rätt för du har gått med oss klassen rätt länge. Det känns konstigt att du slutar ett år före oss. Jag skulle tycka du ska sluta med oss men du är ett år äldre än mig.

du ska veta att jag älskar dig och önskar dig godhjärtad lycka till i USA <3


och min kära klass!

våran sista dag idag som klass 9D.. i hösten är vi skolans äldste klass och de säger att vi har bara ett år kvar till Örebro. Det känns väldigt konstigt, hemskt samt roligt.. Vi ska splittras efter alla 10 underbara år tillsammans. Jag kan inte fatta det än, allting har gått så fort. Vi kommer inte träffas varje dag som vi alltid gör.
Inconceivably <3

Ni klassen är helt underbara människor! Även vi har våran stunder på skolan, det har alltid nångång hänt något i klassen men vi löste det och blev sams varje gång. Det gör att jag älskar er otroligt mycket! <3

vi klassen ska ta med storm den sista BÄSTA år som klass 10D/H!

* fridasjöström




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback