» filmfestivalen, träning, dator

Vi klass 9D har gjort egna filmer under en period på skolan. Äntligen har vi visat våran filmer för klass 5-10 i Aulan idag. Det gick väldigt bra. Roligast med idag fick vi se på varandras filmer och publiken skrattade jättemycket, det är roligt att lyssna på dom för alla skrattar roligt :) jag hoppas jag får min film eller hela klassens filmer i en skiva som jag kan ta med hem? :) hoppas

Sen bjöd vi på saft blandat med sockerdricka med vindruvor och saltpinnar :) alla åt som en tok!
min skoldag har rätt varit bra faktiskt

efter skolan gick jag till Öbacka och tränade innebandy med Miriam och hennes specialidrotts-grupp = Joakim, Simon, André, Lucaz och en kille som jag glömde hans namn ^^ träningen varade i en timme och halv. Efteråt blev jag såå trött i kroppen men väldigt nöjd med resultatet. Karro och Madde kom och tittade på. vi spelade mesta för delen. Jag märkte att jag har blivit mera självsäker på innebandyn.

När jag kom hem gav mamma en paket från posten till mig, jag ba vad äre det där? Jag öppnade och det var nya skyddskal till nya mobilen som jag beställde. Jag blev nöjd igen. Hoppas jag får mobilen imorgon ^^ annars dör jag -.-

Nu sitter jag här i mitt rum och skriver samt lillebrorsan tittar på film på mitt tv.

sorry för en lång inlägg. jag hade bara lust att skriva ^^
Näe, nu ska jag softa lite med mamma sen dags för sängen och en film :)

sen är det kolsvart i rummet då min hjärnan slappnar av och hamnar i koma tills väckarklockan vibrerar hela sängen halv 7 -.-

pusspuss


* fridasjöström




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback