» HTC Legend is mine!!

Idag på skolan hade vi biologi och ofc ämnet är Sex och Samlevnadkunskap ^^ Så idag fick vi kondomer och öva på ett trä "kuk", vi garvade :) Lasse (läraren) tecknade så himla roligt om sex ^^
Dagen var rätt okej fast jag gäspade för mycket så jag grät nästan. Efter skolan skulle jag åka hem med taxi men vadå? En tjej som ska åka med oss är fyyyfan seeeg efter sin sista lektion gympa..
så jag kom hem sent pga henne -.-

ääh jag gick till ICA Supermarket och pratade med chefen om min prao, jag hade typ "förbesök" och skrev ner mina tider och lunchtid. Så vare det klart då gick jag hem. Inne i köket såg jag brevet som är mammas och det var posten jag hade väntat på, MOBILEN!!! När mamma har kommit hem så jag bad hennes körkort och gick med brevet till OKQ8 och hämtade paketet och gick hem. Jag tänkte precis öppna den men vaddå? Lee säger jag ska äta först, jag ba määäh. Jag åt mat sen öppnade den, var fett nöjd! :) Jag fixade mobilen och nu är den på laddning cirka 3 timmar innan jag kan använda den -.- Den blir typ klar vid kl 9 ikväll.

Ähh jag sitter ju här och har tidfördriv via bloggen ^^



* fridasjöström




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback