» rubliklös

idag har jag varit på skolan som vanligt o taxi hämtade mig 07.35 och åkte iväg till skolan och första lektion var engelska och vi tittade på film med engelska text, filmen heter Little Miss Sunshine. Vi satt i upprehållsrummet, egentligen i klassrummet men WindowMediaPlayer funkade inte och vi hade tv i uppehållsrummet så vi satt där o tittade på film. vi hade soffa där så de passade perfekt :)


sen var det som vanligt med lektionerna. På teckenspråk lektion filmade vi till en film ;)
När skolan slutade då åkte jag hem med taxi och har packat ner kläder i väskan för imorgon, ska ju till pappa. Nu sitter jag här och går igenom min musik-skivor, om jag hittar nån bra låt så ska jag spara i datorn :) Ikväll ska jag till Trädgår´n igen och det blir partaj säger jag ba ;)

Bjuder på ett bild


* fridasjöström




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback