» gårdagens kväll

nu kommer bilder från igår
kopiera inte bilderna för det är

COPYRIGHT by Josefine Backlund
www.josefinebacklund.blogg.se

bilderna är i minityer o ni kan klicka på bilden om ni vill se större bild

de finns i både i svartvitt o färg men jag lägger upp dom som jag tycker om
men om ni vill ha bilder så fråga jossan o mig för det är josefines bilder o jag som redigerade
KOM IHÅG DET!

    

förlåt jossan, jag var tvungen lägga upp den ba jag love ditt hår ;*


 
 
om ni ser de finns en person bakom oss är André som förstörde bilden åt oss :( men de får väl duga jag klippte bort honom

jossan blev bortklippt :( sorry för det men jag ville ha bilden när jag tittade på annika o de tyckte jag är fint



annika, de finns bild med färg om du vill ha

   
jag skiter i hur vi ser ut tillsammans ba vi är sötnosar


ohjaa vi är coolingar

   

tack för kvällen!
det var alldeles för underbart o mysigt kväll! <3

vill tillbaka!

älskar er!

* fridasjöström




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback