» tillbaka till skithålan

som sagt jag är hemma i hsand nu men vill bara åka tillbaka till örebro för där hade jag riktigt kul
med alla vänner plus nya vänner :)

o äntligen har jag bild på mig o sötnosen Sandija <3


vi två har träffats sen 2005 tror jag på simläger i Ockelbo och vi började med att skicka brev
till varandra fram 2006 simläger i Öland då var vi och josefine mycket tillsammans.
det är starkt minne! värd minne. Efteråt träffades vi igen fast på skolmästerskap på flera år
så jag har känt dig sen 2005 = 6 och halv år <3 det är värd. Du betyder mycket för mig.
Och det är ett och halv år kvar till Örebro då kommer vi träffas varenda dag, inte som en/två gånger
på per år. Det är jag väldigt glad vi kommer tillbaka till varandra i Örebro!

och vi ska fortsätta hålla ihop föralltid!

älskar dig, Sandija Marija Cuslé



Sandija
09 Maj, 2011 - 20:42 / BLOGG: http://kwieien.blogg.se/

Jag älskar dej också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback