» don't be afraid

jag har faktiskt inte tänkt så mycket på det..
mamma påminde mig idag när vi pratade om sjukhus med släkten
dom visste att jag har tagit bort min halva njure
och förra besöket fick jag veta att den halva njure jobbar bara 10 % och den hel njure 90 %
och före det var 20 % o 80 %
det verkar som nästa gång kanske är det halvan njure börja sluta fungera och den andra jobbar fullt 100 % själv
så antingen måste jag opereras igen..
ta bort den döda njuren
det låter väldigt läskigt och jag vill inte uppleva det igen för jag har redan upplevt tre olika operationer
fuck up för fjärde operation..

men jag ska inte vara rädd för det, jag ska klara det
jag ska besöka sjukhuset i maj 2012 och få veta beskedet..

i hope so i don't need to surgery



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback