» dålig upd.

shit vilken natt jag hade -.-
igår (fredag) fick vi veta att en hund har sprungit från den nya ägaren ( vi känner den gamla ägaren ) så vi fick akut åka söderut och söka efter henne. Vi var där typ 5 tiden och började med sökandet och det slutade med att jag och mamma åka hem typ 12 tiden idag, Lee stannade kvar och söka mer. Så jag var typ vaken hela natten och gick runt med reflexväst och lampa samt gå igenom skog, gator och överallt för att försöka hitta henne. Jag var så trött så jag sov i bilen baksätet, vilken tur jag hade kudde med mig. Vi har ingen sovplats för vi hade inte räknat med att sova bort så vi fick turas om att sova i bilen. Mamma och Lee körde runt o runt samt jag ligger bak och sover djupt. Nu sitter jag hemma och är DÖDSTRÖTT! har ont i kroppen och halsen pga jag var ute hela natten.
Förresten jag har varit hos sjukgymnast igår och fick veta att jag har BENHINNEINFLAMMATION i vänstra benet, det var DET som jag misstänkte efter några dar med smärta och jag har belastning i båda knän. Så mitt kropp är typ förstörd...
Bilderna från SM kommer senare för jag har ingen tid och ork för det.
Puss!
* fridasjöström


H J J O N S S O N ♥
23 Oktober, 2011 - 22:10 / BLOGG: http://hjjonsson.blogg.se/

Ha rni hittat hunden än?

Pernilla
30 Oktober, 2011 - 22:10 / BLOGG: http://westinpernilla.blogg.se/

Åh vilken fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback