» Xa - jag älskar dig

i fredags fick jag veta att du var försvunnen då krossades mitt hjärta i bitar
jag har aldrig varit så förtvivlad i tron att du är död
så vi fick packa ihop reflexvästar, ficklampor, vattenflaskor, hundmat och rejäla kläder som tål att vara ute över natten.. Vi rullade på vägarna i rejält fart för att komma fram och börja söka efter dig
när vi kom fram tog jag jackan på och reflexväst för att det var så mörk ute
mössa och vantar är på, koppel och godis i fickorna, ficklampan i handen
så började vi gå runt i stan med hopp att hitta dig
typ vid 22-tiden satte jag och mamma i bilen och körde runt samtidigt GLODDE överallt
vi stannade vid en plats och vi gick in i skogen tillsammans oavsett min rädslan för mörk skog
men det gjorde jag för ditt skull
det närmade sig till 00.00 och jag började bli trött efter 5 timmars sökandet
jag la mig i bilen för vi har ingen sovplats, vi hade inte räknat med att stanna över natten men det gjorde vi ändå för att vi ville hitta dig oskadd
jag vaknade mitt i natten o fortsatte söka
det var väldigt kallt men jag brydde mig inte om det förrän jag hittar dig
det fortsatte fram morgonen typ 8-tiden fick vi veta att du har sprungit rakt in lastbilens släp
då tänkte jag "överlevde du eller?" jag tappade mitt hopp om dig och gav nästan upp
vi fortsatte och fortsatte till ungefär 10-tiden fick vi veta att du har sprungit över en bro efter krocken
då fick jag tillbaka hoppet att du överlevde krocken
jag och mamma åkte hem 12-tiden, Lee och hennes mamma stannade kvar
jag sov hemma med en orolig tanke " snälla du är inte död, du är vid liv "
och idag vaknade jag och fick höra att Lee lyckade hitta dig men inte fånga än
senare var du fast i en koppel som håller fast av Lee

äntligen blev du hittad och är oskadd!
jag grät av lyckan


H J J O N S S O N ♥
23 Oktober, 2011 - 13:58 / BLOGG: http://hjjonsson.blogg.se/

Sv: vad skönt! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback