» bildbomb

Nu kommer bilderna från skolträffen i Stockholm :D
Nerresan till Stockholm:
Jessica
jag satt på fel sätt :$ men jag tyckte det var bekvämt och lättare att sociala med folk :)
Gösta o Fabian
cpe jag :$
Tobbe o Fanny
tobias och skrytmåns Björn
PÅ manillaskolan:
rebecka med sitt långa blond hår
Rebecka och Marielle som är redo för fotbollsmatch ;)
Fabian och Marielle
Eira och Tobbe
Fanny och Edvin
jag och söta Alice
sötnosar Linnea och Angelica
jag, annika och eira <3
Mattias - tack för den blåmärke jag fick av dig :$
Hemresan:
marielle och jag - älskar dig gullet <3
flera bak i bussen :D
Mattias :D
Rebecka och Fanny
TACK för DAGEN alla! jag vill tillbaka dit :(
flesta ses vi i Sthlm igen för Skol-SM och praoveckan i Örebro :D
* fridasjöström


Crazy Wilda
28 September, 2011 - 18:31 / BLOGG: http://crazywilda.blogg.se/

Tack för allt. Ses i nov ;) ♥

elin
02 September, 2011 - 18:31 / BLOGG: http://eelinjuslin.blogg.se/

vart har du köpt din tröja någonstanns? :))

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback