» dålig upd.

shiiet jag såg det nu att jag har verkligen inte uppdaterat mycket som ja gjorde förut :o
tack vare jag går på sista året och det är mycket igång med läxor, kompisar och alla min innebandyträningar
jag tränar måndag, tisdag och torsdag innebandy, och nästa vecka börjar jag med handboll så jag tränar också fast på onsdagar, sen är jag alltid ute med kompisar på torsdagar så jag hinner nästan aldrig att vara hemma och softa. Så är det med livet :D Så jag hinner mest uppdatera bloggen under helger, men tyvärr har jag också innebandymatcher så ^^ hahah det var faktiskt mycket för mig :) skönt iaf :) så slipper man att tråka hemma och fundera vad jag kan göra något som är KUL ;)
Näe snart ska jag lägga mig så vi höres!!
godnatti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback