» min lillebror

du är helt enkelt bäst!
även vi bråkar, tjatar och skäller på varandra
eller det är jag som hackar på dig
men oftast avslöjar du mig framför mina egna föräldrar som jag ville inte bli
som sagt det är smart gjort av dig, jag behövde få läxa av min dumhet
och nu gör jag inte längre, och vi bråkar mindre och mindre
nu är det bara 9 månader kvar sen flyttar jag ifrån dig som jag har levt med i 12 år
det kommer känna hemsk att vara i Örebro utan dig
jag behöver någon som jag kan bråka, skratta och göra saker tillsammans
jag kommer sakna dig när jag flyttar
du är min lillebror och det ska förbli alltid
vi har samma blodsband, det finns bevis
DU är min LILLEBROR

jag älskar dig


Faster Lena
12 September, 2011 - 22:23

<3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback