» förlåt

jaa ni, ni ser väl jaag har inte uppdaterat någonting alls för att vi har ingen internet hemma hos mamma
för vi har beställt hem nya internet o grejer men dom har inte ens kommit även vi beställde det mer än en vecka sen -.- sjukt irriterande.. lovet har varit väl okej, egentligen skulle jag vara i örebro men det blev en del annat som påverkade det. Jag har iallafall gjort slut med honom. Tänker inte berätta hela historien, bara det blev så. 
jag mår iaf bra, har bättre saker för mig i livet ju :D

har också beställt hem skolavslutningsklänning från Nelly så den kommer nog imorgon, om inte då kommer den nästa vecka :) har varit sjuk också med kraftig smärta i halsen som gör jag kan inte prata, svälja o allt vad jag gör med halsen -.-

ajja så är det ibland :) imorgon ska jag hem till pappa då ska jag fixa mina läxor som behöver internet -.- så drygt med läxor som får från skolan..

nu räcker det att skriva i bloggen ^^ jag får skriva igen till jag får internet, just nu är jag hos mammas vän då fick jag låna datorn en stund :)
pusspuss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback