» things

hej kära bloggen!
en del har hänt, både bra och dåliga :) just nu trivs jag med livet men en del saknas..
idag har jag suttit med mamma i köket medan jag fikade kvällsfika och pratade om allting vad som ska hända framöver, till exempel min flyttning som ska ske i augusti, en del av mina saker åker till örebro till och med jag :) och prata om hur och vad ska vi göra med min födelsedag, undrar om vi ska kombinera min födelsedag med skolavslutning för den blir min sista! Ja, vi har pratat om allt vi vet om. Det var skönt att få sitta med sin mamma och få prata ut.
just nu ligger jag i sängen och ska stänga datorn snart och somna till Asterix och Obelix möter Ceasar :D
godnatt kära bloggen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback