» varning för känsliga läsare

Varning för känsliga läsare!

Jag ska visa en bild hur de ser ut inuti i mitt mun så kan ni förstå varför jag har problem att svälja eller äta någonting. Jag har haft de sen fredag, då fick jag åka in akuten på sjukhuset då visade det jag har likadana symptom som jag har haft förra veckan fast denna gången har jag feber -.-
så fick jag ta tre olika prover, blodprov - halsprov - febertermometer
ursäkta för dålig gapning :$ hade oxå problem att gapa pga svullna halsmandlar o lymfkörtlar -.-
ni ser att vänster på bilden där en av halsmandel är stor som fan, jag har pyttelitet hål för att svälja ner vätska eller mat.. annars har jag STORT strupe men inte just nu..
äter medicin så de går snart över :)
trevligt inlägg va? ;) hahah vill skrämma er litegrann hur sjuk jag är :$
puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback