» one day left

hejhej bloggen! ännu sämre uppdatering, bara för jag hade ingen tid att sitta vid datorn och blogga för att jag packar ihop mina grejer för jag ska bli en av örebro-bor imorgon! äntligen ska min äventyr börja imorgon! Nervöst men det blir jätteroligt! Jag är klar med min packning fast tvn och datorn är bara kvar, pappa kommer hit imorgon ungefär halv 6 på morgonen för att lasta in alla mina grejer då ska jag, mamma och pappa åka iväg till örebro redan kl 6 för att komma fram i bra tid! Då ska dom redan åka tillbaka på kvällen imorgon så jag ska klara mig själv. Nervöst för skolstarten! Allting är nytt, skola, lärare, folk men tur iallafall jag känner de flesta i min nya klass SA12K :D 
Så denna inlägget skrev jag här hemma i Älandsbro och nog nästa inlägg kanske sitter jag i bilen men jag är bergsäker att jag kommer blogga när jag är hemmastadd hos familjen i Örebro! 
Freedom from the desire for an answer is essential to the understanding of a problem



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback