» örebro x2

Snart har de gått en vecka men det är fortfarande tre skoldagar kvar sen är det helg! 
tänkte visa några bilder från under här dagarna :)
köpte ett ny lås till min fina vackra cykel ;)
mitt rum hos familjen fast jag ska fixa ännu bättre bild på rummet men de är tillfälligt bild, de syns iaf min säng i hörnet o min kära tv plus datorn på bordet :D
umgåtts med vänner i stan o satt inne på mc och socialade 
jag och tobbe som stod o väntade på bussen till stan
första dagen jag kom dit då var det sjukt varmt så jag kunde ha shorts :D
blicken från sängen när jag vaknade imorse och slog på tvn så tittade jag litegrann innan jag klev upp
jag och rebecka i bussen på vägen hem igår kväll
just idag ser jag ut så för kvällen efter jag har duschat och fönat håret :)
jag trivs verkligen här i örebro, känner mig hemma fast jag känner mig ännu mera hemma i älandsbro men jag har ingen val så jag bor här och tur ifall jag hamnade hos rätt familj! 
hoppas ni nöjer med er att jag skriver hur det är att bo här och vad som händer :) jag ska uppdatera rätt mycket jag kan med bilder så får ni se hur jag har här!
pusspuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback