» örebro x5

Tjeeeeeenare bloggen igen! Under helgen har jag verkligen tid att blogga :D
Igår har jag varit på min värdbrors fotbollsmatch, väldigt spännande men det blev förlust :(
ja idag har jag varit på Marieberg med Rebecka och tittat runt i alla affärer, samt fikade på The Coffee :)
det var riktig mys dag!
jag fick ta med hem fyra olika påsar :$
Jag köpte ett nytt klocka, en jeans, skolväska och anteckningsblock med pennor o sudd :D
Ingen onödig shopping faktiskt, duktig lilla jag!
Bilden på jeansen fattas för jag orkar inte knäppa på den på mig så äsch :D
imorgon blir en riktig SKOLVECKA! bara en vecka innan jag får ta tåget hem till Hsand men ett negativt är pojken min är inte ens hemma, han är i Vimmerby på fotbolls SM -.- typiskt på samma helg när jag ska komma hem, nästa gång jag ska få åka hem igen då är han hemma :* 
pusspuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback