» thursday

Hejhej! Idag bestämde min mentor åt min klass SA12K att vi får vara ledig från skolan imorgon så jag ska bara ligga och sova till typ 10 sen kliver jag upp och fixa mig samt kolla allt är med så tar jag snabbis att äta lunch sedan åker jag buss till stan sen går jag till tågstationen och träffa dom andra så ska vi åka tåg till sthlm sen byta till sundsvall, äntligen får jag åka hem men det känns så himla konstigt efter jag har bott här nästan två veckor.
CRAZY

Jag ska nog visa några bilder från idag :D
var på bra humör när jag vaknade idag, väldigt skönt 
innan jag for till busshållplatsen
Angelica - licadenstora
resten av bilderna är tagen av licadenstora på instagram
hahah bjuder på denna bild som är tagen av licadenstora
 


Anonym
01 Augusti, 2012 - 20:35 / BLOGG: http://licadenstora.blogg.se

hahahahaha love bilden på dig å josse :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback