» dålig uppdatering x2

Vilken jävla dålig uppdatering av mig på bloggen :o äh jag har väl annat mycket att göra under mina sista dagarna i Älandsbro innan jag åker iväg till Örebro, mitt nya hem.
Jag har varit med killen min rätt mycket och umgått med min söta vän Josefine - klicka på hennes namn då kommer du till hennes fina blogg! 
Hon har varit här och sovit hos mig då åkte vi till sveriges mittsbanan, de är ett motorbana och de sker onsdagar under sommarna o de heter onsdagsbus då fick jag och jossan åka med min mammas kusin Kenneth som har ansvar för allt men iaf fick alla som ville köra ut på motorbanan och se hur banan är då skulle han köra ut då fick jag fråga honom om vi fick åka med då fick vi :D vi fick t.o.m åka i hans gammal raggarbil :D
Sen har jag varit med killen min och myste med massa filmer :*
han märker aldrig när jag tar kort på honom i smyg ;) hiihih puss på dig! :* 
javisst fan! jag, annika och josefine har kollat på The Dark Knight Rises på bio! Den var bra men lite seg i början men annars är den riktig bra om har sett dom tidigare filmerna med Batman :D 
så har jag följt med pappa till hans jobb - att åka runt i lastbilen med timmer! denna bild förklarar att jag fick stå i regn i pappas xxl arbetsjacka medan pappa var inne i fabriken med timmerna för förarna får bara åka in så vi alla andra som åkte med fick stå utanför. Fick till och med kliva upp halv 4 på morgonen men fick sova mera i lastbilen så det gjorde inget att kliva upp tidigt :) 
så har jag också åkt med min kära mamma till Birsta och kollade runt tillsammans, ett egen tid med sin morsa! dyrbar tid innan jag flyttar, jag har ätit fyfan gott mat inne hos IKEA - grillad kycklingfilé, strips o bearnaisesås + vitlöksbröd! Supergött! 
gårdagens köp eller fast mamma köpte till mig :D
gillar den verkligen med detaljen på ryggen!
har umgått litegranna med dom grabbarna! hade inte träffat på dom ett tag ju så de var riktigt kul att få träffa dom! Fick rejäla skrattanfall flera gånger idag medan vi gick till ica maxi och videoteket :D
Dom är rätt sköna människor! 
jag avslutar inlägget med denna bild av mig idag! 
pusspuss & godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback