» vilken dålig uppdatering

vilken dålig uppdatering av mig på bloggen! sjukt, joo det kan vara logiskt för jag har nästan ingen tid att sitta vid datorn under dagarna. Har ju min kära iphone så jag uppdaterar jämt på instagram så helst följa mig där!
Svampavaara heter jag :D
Ja, idag är det exakt 14 dagar kvar till skolstarten och 13 dagar kvar tills jag flyttar 50 mil söderut! Och får starta ett nytt liv där nere i Örebro, rätt fin stad! Efter varje gång jag har åkt dit och gjorde massa saker så ville jag aldrig åka hem så det får vi se om jag tycker fortfarande när jag har verkligen flyttat dit. 
Det lär bli svårt att lämna Älandsbro för de finns en underbar kille här som jag har fallit för <3
Det kommer gå bra, det vet jag!
pusspuss! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback