» wednesday

Nu sitter jag på soffan och tar lite lugnt efter jag har gjort alla mina läxor, duktiga lilla jag ;)
helt förstörd när jag vaknade, ville sova mera men klev upp ändå! Tänker inte fanimej skolka alls!
jag innan jag for med cykeln till skolan
när jag gjorde mina läxor då hade jag spotify på så jag dunkade musik, de gör jag nästan alltid när jag gör läxor
matte, engelska och spanska är gjorda!
 
nu har jag bloggat klart!
eller nä
nu på fredag ska jag få åka tåg hem till lilla Hsand och träffa min kära pappa o lillebror! Har väl saknat dom, mamma o Lee får jag inte träffa förrän om två veckor för mamma är bortrest då jag kommer hem, äh det går bra! 
daniel, jag älskar dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback