» just four days left

hejhej!
Har slappat hos killen min under hela helgen efter en tung veckan :) så skönt med avslappnandet med filmer och hans nya Xbox så jag fick spela litegranna :D hela helgen var riktig bra helg! 
Vet ni vad? Det är bara 4 dagar kvar tills jag får äntligen åka hem för jullovet :D LÄÄÄÄNGTAR!
Bara fyra skoldagar, eller tre riktiga skoldagar för nu på torsdag är det bara julavslutning som gäller innan hemresan
Det blir underbart skönt att få komma hem till Norrland och fira jul, åka snöskoter o umgås med familjen tills killen min kommer upp till Norrland så får han se det hur jag har de :D mysigt kommer de bli 
Att bara älska någon utan att våga berätta det för personen är den största förlusten av alla 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback