» två veckor

hejhej!
jag har varit nästan sjuk i hela två veckor.. efter nattcupen blev jag ännu värre sjuk så jag fick tid på vårdcentralen i förra onsdag och det var virus som spökar i mitt kropp.. typiskt så jag fick ta tåget ensam hem till Norrland på samma dag. För att vila mig ordentligt, så jag var tillbaka till örebro i söndags då fick jag äntligen träffa killen min! 
Så skönt! har inte ens träffat han på en vecka så vilken känsla jag fick när jag såg honom på tågstationen när jag och marielle kom fram :D Och jag är tillbaka i skolan igen! Och tänker fanimej inte bli sjuk igen, glöm det! 
det gäller att sova ordentligt och dricka mycket!
bilden togs när jag tog tåget hem till Norrland
see ya!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback