» today - beautiful day

Idag blev jag väckt av pappa vid niotiden för att klä på oss o äta frukost innan vi åkte iväg till farfars sommarstuga
och starta snöskotrarna och dra iväg till någon sjö så softade farfar o pappa vid en liten grillställe medan lillebror
sitter bakom mig när jag kör runt på sjön i hög fart, han tyckte det var så roligt, han sa att jag körde fortare än
pappa gör ;) hihih stolt är jag!
bilderna kommer!
jag
jag o pappa
pappa o jag
jag
jag o pappa
jag
lillebror
farfar
dags att köra ut igen när lillebror ville åka, pappa orkade inte så jag gjorde frivilligt - ofc jag älskar att köra
vi
vi
lillebror ville bara ÅKA mer o mer, jag gasade med min tumme, jag fick ont efteråt -.- de blir så när man håller
gasen på med sin tumme, sen i armarna för att styren är tung så måste använda all sin kraft när man vänder
jag är ändå rätt van :)
idag var toppen dag med sol och allt!


Jennifer
13 Februari, 2012 - 19:20 / BLOGG: http://grisbacka.blogg.se/

Shit vilken fin mössa magnus har :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback