» träningsvärk

i tåget från sthlm, har varit på Karolinska Universitetsjukhus Huddinge - höst 2011

Jag har börjat igen med alla träningar, jävligt skönt än att sitta hemma och lata. Vill vara aktiv med kroppen, jag testade igen i tisdags med bandage runt på ryggen så den håller sig varm o det funkade faktiskt bra så jag tränade igen igår så jag sprang 15 min o efter det var 5 korta intervaller, 10 långa intervaller o sist gick vi in och tränade innebandy en o halv timme så jag var död efter kvällen. Fick satans träningsvärk men är glad för det då vet jag att jag har verkligen tränat :D
Just nu sitter jag vid datorn hos pappa samt tittar på One Missed Call - kanal 5
värst läskigt! se om jag klarar mig utan någon hjärtstopp :$
pusshejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback