» fullt upp

HELLLOOOO!!
förlåt för min dåliga bloggandet :/ men det har hänt en del, mycket saker!
Jag har umgått mycket med Daniel, har gjort en massa olika saker. Klippt gräset, ridit på en häst, åkt hem till Älandsbro efter tre veckor hos pappa i Hsand, jag trivs så bra i äbro! big love!
Har varit med tjejerna på en tjejmiddag inne hos en kina restaurang och åt supergött mat! Och pratade om allt mellan himmel och jord! Underbar dag var de med tjejerna! Och har också fikat på en annan dag med tjejerna! Har besökt hos mormor i Husum (örnsköldsvik) också, det var längesedan jag fick träffa mormor. 
Igår har jag varit på stadsfesten med Daniel och några, först skulle jag vara hemma och slappa men han frågade mig om jag ville följa med och självklart ska han bjuda på inträde! Så jag tackade ja och följde med så det var ändrade planer men jag är glad för det! Så underbar kväll hade jag med han och musiken är fett grym! Sean Banan och E-Type sjöng! Såååååå gryma! Daniel fick ta ett kort på mig o Sean :D Men vadå, han hade en penna för att skriva sin autograf så när vi skulle fotas då ritade han på min näsa o kind.. Men det gick ta bort så det var vilket tur så det gjorde inget :) och nu sitter jag hemma och tar lugnt, imorgon gäller det igen STADSFEST med marielle, daniel o kanske några till :D
visar några bilder som finns i texten som jag pratade om :)
fika på stan
middag inne på kinarestaurang
vägen hem från Övik
solat har jag också gjort!
'
råkat såga på mitt egen ben när jag skulle såga en trälång bit, resultatet av min klumpighet
åkt till ridstallet och ridit
converse, big love!
gick till Daniel och åkte med dom in till stan
stod väldigt nära scenen där Sean Banan sjöng, Daniel stod bredvid mig. Tur jag har han så jag slipper frysa ;)
jag o Sean Banan!
___________________________________________________________________________________________
nu vet ni varför jag har inte bloggat något alls, tack vare mina dagar har varit fullt upp! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback